Thursday, December 23, 2010

Christmas Eve's Eve

Christmas is almost here!!!!!! I go home to San Antonio on Friday. I truly cannot wait to see my family and old friends. I love the holidays. :)

But it's my last day at work for about ten days and I'm kinda sad. I'm gonna miss my oldies.
D: Are you looking at me out of the corner of your face?
Me: Yes.
D: Your boyfriends won't be able to see that beautiful face of yours with hair in your face. And I don't know how they can look at you with your nails looking like that.
Me: D, don't ever talk about me like that again.

Aren't they the greatest? I love that for the most part they don't have a filter. Haha :)

Anyway, I'm gonna have a Christmas party tonight for my evening crowd and I'm really looking forward to it; but, I don't want to say goodbye. Ugh. I think I have an attachment disorder. (haha)

That's all for now. I can't wait to give Anthony his gift!!!! He's driving me to the airport tomorrow morning, and I hope he likes it. I think it's spectacular.


Cheers ;)

2 comments:

Just Plain Ordinary said...

Have a safe flight! Merry Christmas... consider yourself followed ;)

-Nat

Lizard said...

And you, as well! I think I read about ten posts :)